Friends and a lot of sun is all I need for a great Sunday


                Ieri a fost singura dimineata in care mi-am permis sa dorm mai mult si sa incerc sa recuperez orele de somn pierdute de-a lungul saptamanii. Sa nu va imaginati ca am dormit chiar atat de mult pe cat mi-as fi dorit, asta pentru ca la ora 1 aveam programat sa merg cu una dintre prietenele mele si prietenul meu fotograf la Monument (un parc dragut situat aproape de iesirea din oras) sa facem cateva poze, sa sarbatorim o duminica minunata si noua schimbare de look a prietenei mele.

                Astfel, dupa ce m-am ridicat din pat si mi-am baut cafeaua, am dat cu ochii de soarele minunat care ne oferea o lumina orbitoare (love it) asa ca cheful de viata mi-a revenit in suflet siii am devenit nerabdatoare sa plec la poze mai repede.

                Sigur, cea mai mare problema a fetelor pe care cu totii o cunoastem este : CU CE SA MA IMBRAC? Mai ales pentru celebrarea acestei minunate duminici. Asa ca am inceput sa scormonesc in speranta de a gasi comoara nepretuita. Rezultatul la care am ajuns, se observa in pozele de mai jos.

                Deci, nu stiu de ce spun unii ca au nevoie de destinatii exotice sau lux pentru a-si petrece un weekend minunat si relaxant, cand putem avea parte de asta si undeva aproape de casa, dar importante sunt persoanele cu care ne petrecem timpul.

DSC_6180DSC_6212DSC_6266

DSC_6244

DSC_6216

DSC_6199

DSC_6265

DSC_6213

DSC_6175

Leave a Reply

