Today’s inspiration


             Cred ca urmatorul post ar fi trebuit sa fie despre cum am petrecut minivacanta de 1 Mai, dar cum nu am facut ceva special (nici macar interesant) nu am cu ce sa va incant, deci, sa discutam despre lucruri mai captivante :)). Initial m-am gandit sa dezbatem despre seriale, dar am vazut astazi prin oras o domnisoara purtand un tricou cu Live.Love.Laugh asa ca mi-am zis ca asta este “inspiration of the day”. Am cautat pe pinterest.com si pe tumblr.com imagini haioase si de inspiratie create cu aceste trei cuvinte; le-am ales pe cele mai dragute si am hotarat sa vi le arat si voua, sa va inveselesc. Apropo, la Tulcea soarele a fost sus si ne-a zambit astazi de-a lungul zilei.tumblr_m268coquKA1r9a6npo1_500

                Revenind la cele 3 cuvinte magice, mi se par cuvinte simbol pe care noi ar trebui sa le situam in centrul universului nostru cotidian (bineinteles, alaturi de inca vreo cateva) si sa incercam sa abuzam de ele (sau de actiunile pe care le descriu). Referitor la ras, am citit un articol recent in care spunea ca rasul este considerat unul dintre cele mai bune medicamente pentru tratarea sufletului si a mintii oamenilor. In special ajuta in problemele de stres si oboseala. Stim cu totii si faptul ca prin intermediul rasului devenim mai optimisti, mai relaxati si mai dornici de viata.

                Si pentru ca nu am ras foarte mult in ultimele zile, va intreb ce faceti voi ca sa zambiti des?

keep-calm-and-live-love-laugh-16

laugh_love


tumblr_mglxq4TPYS1rlty56o1_1280tumblr_muoci7FYqp1r4axqio1_500Owls Live Love Laugh 2

 

Leave a Reply

