Drumul cel mai scurt?


             Buna, dragilor. Imi cer scuze pentru lipsa de activitate din ultima vreme, dar am avut un program mai incarcat. In fine, sa vedem despre ce spunem azi. :>

                Zilele trecute, am descoperit pe spatele unui caiet, deja tiparite o serie de abrevieri utilizate de tinerii din lumea-ntreaga pentru a facilita comunicarea pe retele de socializare, SMS sau, cine stie, poate chiar pentru codificarea mesajelor cu iubitul/iubita sau cu colegul de banca (you know what I mean). Cum pentru mine nu erau cunoscute aceste grupuri de initiale, m-am decis sa vi le fac cunoscute si voua, cine stie, poate va pot fi de folos. Si sa incepem 😀

  • ! = I have a comment
  • ALAP = As Late As Possible
  • 2nite = Toight
  • B4Y = Before You
  • COS = Change of Subject
  • EOM = End of Message
  • FS = For Sale
  • GLA = Good Luck All
  • HT = Hi There
  • IYD = In Your Dreams
  • LMK = Let Me Know
  • NG = New Game
  • NSTLC =Need Some Tender Loving Care
  • ONNA = Oh No, Not Again !
  • PAW = Parent Are Watching !
  • P-ZA = Pizza
  • SWU = So What’s Up ?
  • TTYL = Talk To You Later
  • W8 = Wait
  • XOXO = Hugs and Kisses

                Cu siguranta, pe ultima o stiati. O intalnim si in seriale, si pe facebook e prin tot locul, si pentru cei care urmaresc blogguri, sigur ati vazut abrevierea la incheierea unor articole. Acestea fiind spuse, voiam sa va intreb daca mai stiti si alte astfel de grupuri de litere cu transpunere in expresii. Daca stiti, va invit sa le impartasiti cu noi !

                 P.S. Eu chiar mi-am propus sa incep sa le folosesc, o sa fie si amuzant si interesant. Si chiar mai SIMPLU !

Untitled

Leave a Reply

