#Film time


                Hello Saturday !

                Aseara, cand in sfarsit m-am pus in pat dupa o zi plina, ma gandeam cum sa fac sa-mi schimb starea de spirit (altceva inafara de a ma plange de cat de obosita sunt sau ce zi incarcata am avut 😀 ). Ieri am fost pana la mall sa caut ceva, si am vazut la intrare afise ale unor filme care vor rula in saptamanile viitoare in cinematograful Citiplex Tulcea. Printre ele se afla si filmul “Cealalta femeie” al carui protagonista este Cameron Diaz si pentru ca mi-a atras atentia, aseara am zis sa il caut si sa ma uit la el. Nu stiu cum se face, dar nu l-am gasit pe internet, insa, in cautarile mele am dat peste un altul: “Walk of Shame”. Titlu nu prea sugestiv, insa m-a atras afisul (as fi putut citi descrierea, dar nu-mi place sa o fac. Nu-mi place sa stiu actiunea filmului inainte de a-l vedea). Deci, daca ale mele cautari au fost zadarnice, am hotarat sa ma uit la cel descoperit din greseala.

walk of shame

                “Walk of Shame” este o comedie americana scrisa si regizata de Steven Brill, iar ca eroina o avem pe Elizabeth Banks (Meghan Miles). Meghan este un reporter cu un mare vis de a deveni prezentator de stiri. Acest vis ii este compromis de o aventura de o noapte cu un tanar intalnit intr-un club in care a iesit sa se distreze cu prietenele ei. In incercarea de a-si recupera telefonul, masina si viata, Meghan trece printr-o serie de peripetii ce i-ar putea aduce sfarsitul carierei in televiziune.

Walk_of_Shame_1395322025_2014

                Darrr, pentru a va schimba si voi starea de spirit si pentru a va relaxa, va invit sa urmariti si voi filmul, si sa-mi spuneti parerea despre el. Mie personal, mi-a placut atat actiunea cat si prestatia frumoasei Elizabeth Banks alaturi de James Marsden.

Elizabeth+Banks+struggles+ride+bicycle+short+OopVwdnrzrRl

walk-of-shame-main-review

                               Va doresc un weekend minunat, plin de soare, dragoste si inghetata !! (eu fug sa stau la soare 😀 )

                               Kisses :*

 

2 comments

  1. Avand in vedere ca apare data postarii, nu este necesar sa mentionezi ziua “vineri seara”.
    Cameron Diaz este femeie, in concluzie este protagonista.
    Te sfatuiesc sa-ti recitesti cu mai mare atentie randurile inainte de a le publica.
    Succes in continuare, si nu te lasa coplesita! Cu cat vei scrie mai mult, cu atat vei capata naturaletea in exprimare si dexteritatea de care ai nevoie.

    Like

    1. Mi s-a parut ca suna mai bine cu “vineri seara”, la fel si cu protagonist in loc de protagonista. Oricum, multumesc din nou pentru sfaturi 🙂

      Like

Leave a comment