Beastly Movie (review) – “Love is never ugly”


               Am revenit dupa cateva zile de absenta fiindca ma simteam datoare cu un review al filmului “Beastly”. Filmul mi-a fost recomandat de prietena mea Oana (careia ii uram SUCCES ! la Bac). Fiind o seara de miercuri (ziua dinaintea startului Raliului Deltei, dar asa-i alta poveste), mi-am zis sa dau curs invitatiei de a viziona filmul, asa ca am trecut la treaba :).

                Spre rusinea mea, m-am uitat la trailer pentru ca afisul imi trada o imagine putin fictiva a protagonistului (Alex Pettyfer) care nu prea era atragatoare. Cum trailerul mi-a relatat cateva secvente palpitante, mi-am zis ca e in regula sa-l urmaresc in intregime.

                Actiunea mi-a acaparat atentia inca de la inceput, si pe tot parcursul filmului am stat “in priza”, cum se spune :).

beast.as.fskl

kdnc

                Ca o prezentare foarte pe scurt a peliculei, al carei scenarist este Daniel Barnz, amintim faptul ca este un film din 2011, o drama romantica fictiva. Ea ilustreaza o poveste de iubire dintre frumoasa Lindy (Vanessa Hudges) si tanarul sau coleg de liceu Kyle Kingson (Alex Pettyfer).

vanessa-hudgens-and-alex-pettyfer-beastly

beastly

                Va lansez si voua provocarea de a viziona filmul si de a ne impartasi impresiile. 🙂

                Zilele trecute (joi, vineri si sambata) am fost extrem de ocupata cu ceea ce a insemnat Danube Delta Rally. A fost o experienta noua despre care va voi povesti amanuntit in zilele si articolele viitoare.

                A, si sa nu uitam sa mentionam si de minunata Zi a Copilului ! La multi ani tuturor copiilor mici si mari ! Va doresc sa aveti puterea de a va pastra mereu copii in adancul vostru, si sa capacitatea de a discerne cand sa actionati sau sa tratati o problema din prisma unui copil.

                Va imbratisez cu drag, copiilor !

Leave a Reply

