Danube Delta Rally (1)


 4

             Saptamana trecuta pe vremea aceasta se dadea startul editiei din 2014 (a treia etapa din cadrul Campionatului National de Raliuri Dunlop 2014, si a 15 editie la Tulcea) la Danube Delta Rally, o competitie sportiva de tip raliu organizata in orasul Tulcea de catre Mihai Tanase si echipa sa. Raliul s-a desfasurat in perioada 29-31 mai, si a antrenat o echipa numeroasa: organizatori, parte media, echipaje participante (pilot+copilot+echipa din spatele lor) si un numar mare de voluntari pasionati de automobilism si sport, care si-au dedicat timpul ingrijiri lucrurilor spre o mai buna desfasurare a competitiei.

                Si eu am fost una dintre voluntare, si ma declar extrem de mandra de asta. Aceasta a fost o experienta noua, inedita, care m-a adus in contact cu acest sport (poate un pic extrem) si cu niste oameni deosebiti pe care altfel nu cred ca as fi avut sansa de a ii intalni. A fost o munca nu grea, ci antrenanta, pentru ca in atmosfera de agitatie iti doreai sa ai mereu ceva de facut, sa te simti util si mai apoi incantat de faptul ca poti oferi o mana de ajutor. Munca mea principala a fost in cadrul compartimentului de organizare, insa daca a fost nevoie si altundeva de mine si colegele mele, bineinteles ca am fost prompte.

                Prima zi mi-a inceput undeva in jurul orei 10, cand am ajuns in incinta hotelului in care se regasea echipa Danube Delta Rally. Dupa ce mi-am primit vesta de “VOLUNTEER” si ecusonul de care eram atat de mandra, m-am apucat de treaba intocmai cum primisem instructiuni. Dupa un pic de alergatura, si plimbari pe scari sau cu liftul intre etajele 1-7 ale hotelului, ne-am relaxat la concertul oferit de Delia in Piata Civica cu ocazia startului raliului.5846412

IMG-20140605-WA0004

2

                Festivitatea de start a fost tinuta tot in centrul orasului, iar ca si realizatori i-a avut pe Gina Pistol si Arnold Cobilanschi, iar steagul a fost fluturat pentru prima oara de frumoasa Alina Puscas.

             Cam astfel s-a desfasurat ziua 1, iar datorita faptului ca pozele realizate de mine nu au o claritate rezonabila pentru a va fi oferite voi utiliza fotografiile realizate de fotografii oficiali ai raliului.

1                               (masina campionului Titi Aur, al carui copilot a fost domnul Victor Ponta)

45

5821                              (masina lui Vali Porcisteanu)

                Acestea sunt cateva fotografii de prezentare, realizate de echipa media in prima zi, urmand ca partea a 2 a postului sa cuprinda si fotografii “in actiune”.

Surse foto:

FotoCam

Vali Iovi-Stere

Vali Porcisteanu

                    Maine voi reveni cu partea a doua a postului si cu ziua a doua a raliului.

                    Va pup, cu drag !

2 comments

  1. Foarte frumos! Am fost si eu cand eram in liceu cu ai mei la Raliul Sibiului…acum multi ani:))
    M-as mai duce, recunosc…
    Aveam un prieten de familie care participa..si ne plimba si pe noi cu raliul :))
    ahaha ce vremuri!!! Ce mici eraaaaaaam

    Like

Leave a Reply

