Cand ploua…


Hello dragilor si dragelor !

Vremea din ultimele zile m-a tinut mai mult decat de obicei in fata calculatorului, si am tot frunzarit bloguri cunoscand noi pasionate in ale scrisului. Tot vremea m-a tinut departe de reusita unor fotografii cu perechea de ripped jeans pe care v-am promis-o, dar urmeaza cat de curand.

Ultima saptamana din iunie a fost pentru mine cea mai norocoasa de pana acum. Sa va spun. Am intrat in jocul celor de la Clotier completand un chestionar in urma caruia aveam sa-mi identific stilul cu unul dintre noile tricouri realizate de ei. Trebuie sa va mentionez ca niciodata nu am avut incredere in astfel de concursuri si bineinteles niciodata nu am castigat :)). Am zis totusi acum sa incerc, macar din curiozitatea de a-mi vedea rezultatul. Nu stiu de unde atat de mult noroc, dar am si castigat tricoul cu care m-am identificat – stilul Urban (abia astept sa vi-l arat si voua, clar o sa va placa, e MINUNAT). Si, ca sa fie o saptamana buna, am fost declarata castigatoarea giveaway-ului realizat de Roberta (I dare you to be fashion) iar rochita pe care mi-o doream atat de mult este a mea (sau mai corect, va fi atunci cand o voi primi). Cam asta-i treaba cu norocul meu venit cu stopii de ploaie (probabil).

Pana voi reusi sa mi hotarasc outfitul pentru a va arata minunatia de blugi, va delectez, si sper sa va conving sa zambiti din suflet, cu o mica parte din fotografiile realizate duminica la plimbare. Mie-mi plac extrem de mult, sper ca si voua sa va fie pe plac.

Si, vreau sa stiu cum petreceti voi timpul atunci cand ploua si nu aveti o stare atat de buna sa iesti in ploaie la plimbare?

3

4

5

6

7

1

P.S.  Am fugit sa ma pregatesc pentru party-ul de diseara ! haha! Voi cum petreceti in weekend?

Leave a Reply

