S.U.M.M.E.R. inspiration


Hello caisutelor! Vara, VARA, V.A.R.A este in sfarsit aici si nu mai vreau sa o las sa plece !!!! O iubesc ! O iubesc ! O iubesc ! O iubesc ! O iubesc ! Mi se pare un anotimp minunat, plin de culoare si SOARE ❤ Din cauza jobului care-mi mananca cea mai mare parte a timpului, am ramas datoare cu cateva fotografii (pe care, inca, nu am avut timp sa le fac). Acum intr-un moment de pauza pe care mi  l-am impus, am zis sa va arat cat de frumoasa este vara in imagini. Aceste poze pe mine ma inspira, imi provoaca un zambet larg si o stare de bine. Tot astazi am primit si rochita minunata de la I dare you to be fashion (inca o datorie 😀 ) Va las sa va bucurati de aceste poze si sa va ganditi cat e de frumoasa acesta perioada a anului. self-tanner-moisturizer-tip su 8 summer 1 summer 2 summer 4 summer 5 summer 6 summer 7 Si fiindca va vorbeam de un party, la care am fost vineri, sa va arat cateva fotografii : CSC_9312 DSC_8058 DSC_8135 DSC_8138 DSC_8533 Va puuup calduuuuut !!! :*   Pentru mai multe delicii ale privirii, dati un search pe Pinterest 😉

Leave a Reply

