Arad, all eyes on you


IMG_3969

Hello, stelutelor !

Sa vorbim la ceas de seara despre a doua zi petrecuta in Arad.

Va spuneam despre mallul Atrium Center. Acesta are un loc minunat, cel mai minunat loc din mall, din orice mall – acoperisul !! Am fost pe acoperisul mall-ului si am admirat zeci de minute privelistea care te lasa fara cuvinte. Dupa sute de poze si prosteli in fata aparatului, caci asa se intampla cand se intalnesc cele mai bune prietene, o blonda si o bruneta :D, am zis sa ne relaxam cu plimbari interminabile in magazine, ca in vremurile bune.

Asa ne-am petrecut prima parte a zilei. Dupa ore bune de investigat fiecare articol vestimentar, am hotarat sa mergem acasa sa mancam niste bunatati. La masa, ne planuiam urmatoarele obiective; asa am ajuns la concluzia ca trebuie sa ne imbracam repede (caci se apropia ora de plecare din statie a ultimului autobuz din zona) si sa ne indreptam catre primarie. Pentru ca socoteala de acasa nu e aceeasi cu cea din targ, am decis ad hoc sa coboram la gara si sa continuam aventura pe jos. Asa s-au desfasurat lucrurile, urmand ca dupa ce am vizitat gara sa mergem catre primarie, iar mai apoi pe malul raului. In drumul spre casa ne-am intalnit cu cativa prieteni si am mai pierdut vremea cu ei, ajungand acasa dupa miezul noptii : obosite si fericite.

De adaugat este faptul ca in poze port rochita All Eyes On Me, primita de la Roberta, bloggerita I Dare You To Be Fashion, in urma unui giveaway. Iubesc rochita asta atat de speciala si care atrage intocmai all eyes on me. Multumesc din suflet, Roberta !

IMG_4024

IMG_4030

IMG_4040

IMG_4122

IMG_4162IMG_4157

IMG_4186

IMG_4188

IMG_4206

IMG_4265

IMG_4267

IMG_4294

IMG_4272

IMG_4290

IMG_4309

IMG_4368

IMG_4375

IMG_4385

pldgs

Pupiiici de noapte buna :*

 

 

One comment

Leave a Reply

