Pasiunea pentru handmade


Buna searaaa ! Am revenit la munca !

Ma gandesc de ceva vreme ca vreau sa povestim despre #handmade.

Eu ma declar pe deplin indragostita de acest tip de creatii, deoarece, inainte de toate sunt unice. Sunt obiecte foarte pretuite pentru ca te gandesti cat de multa munca a fost depusa pentru obtinerea lor; pentru ca au fost facute din pasiune, din dragoste cu dragoste.

Cand vine vorba de handmade trebuie sa recunosc ca nu ma prea pot abtine. Imi cumpar orice chestiuta care imi place. Printre lucrurile mele se numara multe handmade-uri: coliere, cercei, accesorii pentru par, felicitari, genti, cani, obiecte de decor, jucarii, felicitari, desene si haine. Pun mare accent pe ele, pentru ca mi se pare ca pot transmite ceea ce simt si multa energie pozitiva.

colier

jucarie

cana

cana2

papion 2

papion

blugi

Cu ocazia asta vreau sa ii multumesc din tot sufletul Cristinei, de la KD Handmade pentru minunatele cani si frumoasa colaborare. Abia o astept pe urmatoarea !!! Te pup, fata faina :*

Voi ce parere aveti despre handmade? Va place?

Leave a Reply

